Nieuws

Bestuursfuncties Voetbalzaken en Facilitair interim ingevuld

donderdag 4 februari 2016 - Algemeen


Vanuit het bestuur zijn we blij dat we kunnen aangeven dat de openstaande bestuursfuncties van Voetbalzaken en Facilitaire zaken per direct, op interim-basis, zijn ingevuld.

Oud-bekenden en voormalige bestuursleden Marcel Rosens en Hans Ophuis hebben zich bereid verklaard om de openstaande functies op respectievelijk Voetbalzaken en Facilitaire zaken op interim basis, in ieder geval tot de ALV van november 2016, in te vullen.

 

Voetbalzaken- Marcel Rosens

Grootste uitdagingen voor Voetbalzaken liggen de komende periode op:

  • Algemeen voetbaltechnisch beleid door de gehele vereniging
  • Verdere Samenwerking en afstemming tussen Senioren-, Jeugd- en Technische commissie
  • Voorbereidingen nieuwe seizoen 16-17
  • Zondag- vs zaterdagvoetbal
  • Vrouwen- en meisjesvoetbal
  • Verder beleid op zaken als de Quick Voetbalschool, voetbalevenementen bij Quick ’20, etc

 

Facilitaire zaken – Hans Ophuis

De grootste uitdagingen voor Facilitaire zaken liggen de komende periode op:

  • Ontwikkelingen mbt de velden en het park oa veld 1, kleedkamers, ook in afstemming met de Gemeente
  • Verder ontwikkelen van het kassasysteem ism met de kantinecommissie
  • Faciliteiten voor alle voetballende teams oa met trainingsschema’s, materialen en kleding.

 

Wij wensen Marcel en Hans in ieder geval alvast heel veel succes en plezier de komende periode.

Recente nieuws items

Sitemap Ontwerp: buro BAM! | Technische realisatie: Brandcube