Wedstrijdinformatie Jeugd

SPELEN VAN WEDSTRIJDEN

Voor de wedstrijd

  • In de vitrine aan de zijkant van het clubgebouw hangt het wedstrijdprogramma. Hierop staat aangegeven het tijdstip, de wedstrijd, het speelveld en de kleedkamers van zowel Quick’20 als de tegenstander.
  • De leiders van Quick’20 en de tegenstander moeten een half uur voor de wedstrijd aanwezig zijn bij de “Ontvangsttafel Jeugd” in het clubgebouw (leiders van tegenstanders van JO19-1/ JO17-1/ JO15-1/ JO13-1 kunnen zich melden in de Bestuurskamer 1ste verdieping).
  • De leiders van de JO19/ JO17/ JO15/ JO13 teams en de tegenstander vullen samen met de scheidsrechter het digitale wedstrijdformulier in. De scheidsrechter controleert de spelerspassen.
  • Voor de meisjes zijn aparte kleedkamers, nummers 13 en 14.

Materialen wedstrijd

  • De scheidsrechter haalt zelf de bal en vlaggen op bij de “Commissie van Ontvangst” (CVO) en brengt deze na de wedstrijd terug.
  • De leider van Quick’20 kan voor de wedstrijd consumptiebonnen, reserveshirts of hesjes ophalen bij de CVO bij de ballenruimte. De CVO is te herkennen aan een blauwe jas met Quick’20 logo en het opschrift CVO.

De wedstijd

  • Op het veld zal de scheidsrechter een visuele controle houden van de spelerspassen.
  • Geen pas = niet spelen.
  • Voor JO19/ JO17/ JO15 teams is er tijdens de rust of na de wedstrijd thee. De thee kan worden afgehaald in de kantine. De begeleiding neemt ook de thee voor de tegenstander en de scheidsrechter mee. Na afloop van de wedstrijd de theeketels terugbrengen in de kantine. Voor de overige jeugd teams is er Ranja na de wedstrijd.

 

Na de wedstrijd

  • Na de wedstrijd moet het digitale wedstrijdformulier door de leider van Quick’20, de tegenpartij en de scheidsrechter worden ingevuld en verzonden naar KNVB Sportlink.
  • De leiders van de JO11/ JO9 teams vullen direct na de wedstrijd in het clubgebouw aan de “Ontvangsttafel Jeugd” samen met de jeugdscheidsrechter het papieren wedstrijdformulier in.
  • Na de wedstrijd dienen de kleedkamers netjes te worden achtergelaten. Dus alle afval in de afvalbak. Leiders van Quick’20 moeten ook de kleedkamer van de tegenstander controleren. Worden kleedkamers regelmatig vies achtergelaten dan worden er maatregelen genomen. De begeleiding van de teams zijn en blijven hiervoor verantwoordelijk.
  • Voor JO13/ JO11/ JO9 teams, kunnen na de wedstrijd rekjes met Ranja worden opgehaald in het jeugdhome. De begeleiding van Quick’20 neemt ook de rekjes van de tegenstander mee. Na de wedstrijd de rekjes terugbrengen naar het Jeugdhome.

 

SONY DSC

 

WEDSTRIJDEN DOOR DE WEEK

  • Bij doordeweekse wedstrijden (meestal op maandag) is er geen CVO aanwezig.
  • In de hal naast de trap naar de bestuurskamer zijn lockers (kluisjes). Rechts naast deze lockers hangt een kluisje aan de muur. Deze is te openen met een code. De code is bekend bij het secretariaat of de groepsleider.
  • In dit kluisje bevinden zich diverse sleutels en consumptiebonnen. Een van deze sleutels is van locker nr 11. In deze locker zitten drie ballen (rood, blauw, wit) en vlaggen. Een andere sleutel is van de ballenruimte. In de ballenruimte kan de lichtinstallatie worden ontstoken. Tevens is hier een verbanddoos.
  • De sleutel van de locker direct weer terug leggen in het kluisje i.v.m andere wedstrijden.
  • De bal en vlaggen na de wedstrijd weer terugleggen in de locker en deze met het muntje weer afsluiten en de sleutel in het kluisje leggen.
  • Kluisje na afloop volgens instructie op het kluisje afsluiten.

VERTREK BIJ UITWEDSTRIJDEN

  • Bij uitwedstrijden kan men vertrekken vanaf ons sportpark (Primulastraat) of bij Sportcentrum Vondersweijde (zwembad).
  • Bij vertrek vanaf de Primulastraat de auto’s in de parkeervakken zetten en niet voor de ingang.
  • Bij vertrek vanaf het Sportcentrum Vondersweijde de auto’s in de parkeervakken zetten en niet langs de Ada Kokstraat (parkeerverbod!).

AMBULANCE

Bij een ernstige blessure kan het nodig zijn om een ambulance te bellen:

  • De begeleiding belt 112. Bij de ambulancedienst duidelijk aangeven welke route er genomen moet worden:
    * Voor veld 1-2-3-4 is dit de hoofdpoort van de Primulastraat 15 Oldenzaal.
    * Voor veld 6-7-8 is dit de hoofdpoort van veld 6 aan de Graveneslaan Oldenzaal.
    * Voor veld 9-10 is dit de hoofdpoort bij de parkeerplaats van sportcentrum Vondersweijde aan de Ada Kokstraat Oldenzaal.
  • In principe is er voldoende tijd om de sleutelbos bij de CVO op te halen van veld 6 of veld 9/10. Deze sleutels hangen aan het sleutelbord in de ballenruimte.

ambu

ONLINE BIBLIOTHEEK KNVB

De online bibliotheek van de KNVB bevat honderden documenten. Om niet te verdwalen in de zee van informatie, is een overzichtelijke indeling per doelgroep gemaakt. Bestuurders, scheidsrechters, trainer/coaches, senioren, junioren en pupillen kunnen in één oogopslag zien welke documenten er voor hen nieuw zijn toegevoegd. Daarnaast kan je door het invoeren van een zoekterm eenvoudig de juiste documenten vinden.

Ga naar de online bibliotheek.

 

Klik HIER voor “Spelregels Wedstrijdsecretariaat” (voor oefenwedstrijden en toernooien).

Sitemap Ontwerp: buro BAM! | Technische realisatie: Brandcube