Nieuws

Grolsch en De Monnik Dranken nieuwe partner Quick’20

vrijdag 7 juli 2017 - Algemeen


Quick ’20 gaat met ingang van het nieuwe seizoen over op een ander biermerk; Grolsch. Er is met ingang van het nieuwe seizoen 2017 – 2018 een overeenkomst bereikt met Koninklijke Grolsch en drankengroothandel De Monnik Dranken.

De Monnik Dranken en Grolsch waren al eerder partner van Quick ’20 maar de afgelopen jaren was biermerk Amstel naar alle tevredenheid business partner. Na een zorgvuldige procedure, welke nieuwe inzichten gaf in hoe om te gaan met uitstraling, de ondersteuning bij evenementen en ook een gezamenlijke uitdaging in het kader van goed beleid met betrekking tot  onder andere alcohol en jeugd (NIX18), is er een overeenkomst bereikt met Koninklijke Grolsch en drankengroothandel De Monnik Dranken.

De komende periode wordt de gehele accommodatie omgebouwd in de uitstraling van Grolsch zodat bij de eerste thuiswedstrijden van onder andere de 1e selectie (23 augustus 2de kwalificatieronde KNVB beker en 31 augustus de officiële opening met de wedstrijd Quick ’20 – Heracles) het ‘nieuwe’ biermerk Grolsch uit ons eigen Twente goed zichtbaar is. Als Quick ’20 zijn we ook verheugd met de hernieuwde samenwerking met een lokale ondernemer drankengroothandel De Monnik Dranken. Zij worden daarbij ook lid van Quick Business.

Recente nieuws items

Sitemap Ontwerp: buro BAM! | Technische realisatie: Brandcube